VISST ÄR JAG BÄST PÅ UPPDATERING -.-

Heeej, Idag har jag inte gjort något spec. Varit ute med en kompis. Asso som ni ser så har jag ju bästa uppdateringen eller hur -.-?. Neeh sämsta, Men asso jag har inte haft tid. Har gjort fett många designer och sånt. Och så är det Jullov och jag ska försöka skriva. Vad tycks om min nya design da :D?. bilden är tillfällig. Orkade inte ladda upp någon idag. Men fixar imorrn, Imorrn ska jag kanske åka till delal, vi får se. Men nu ska jag sova. Och komentarerna , A asso vissa måste jag godkänna:O. hur tar man bort det ??. men aja GOD NATT.

Kommentarer
Postat av: svara på YO :D snälla :D

vems blogg läser du mest, Asso jag menar inte dessie, Paow och dom " KÄNDA".



Har jag fina ögon XD?



Vet du vem jag är :D



Jag går i din skola



Inte i din klass



Jag är en kille



Och har b.... Hår ;D



Och går i 7:an



Och är SEXIIIIHG :D



Vet du nu ;D?



Jag gillar att skriva , Ha, YO YO ;D



2009-12-22 @ 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0