ERIKSDALSBADET!

Har inte skrivit på några dagar för att internett var Cp, Eller jag tog sönder den men aja nu e den fixad ;). Idag så var det Eriksdals med 7:orna och jag klarade simmtestet som tur. Innan det så åkte jag och Ida bara rutchkana . Ida ville slå sitt rekord. Med shorts fick hon 18.... kommer inte ihåg, Asså på den blåa. Och sen när hon åkte utan shortsen så var det snabbaste 10.29 men jag slog henne ändå ; ) . Jag fick typ 9. nått men iaf. Efter det så Såg vi Rabih eller vad han nu hette vid tunnelbanan asså vi stog bara där med öppen mun och tittade . Haha vi kunde ha gått på tåget , men iaf, Jag åkte till högdalen och träffade mamma hon hade handlat vid ica eller nått. Efter det så åkte jag hem och typ somnade framför tv:n, var fett trött :O. Och sen så åt jag och var ute och nu e jag här och äter päron :D. Men ska sova nu tror jag. Om jag inte sover efter 22.00 så kan jag inte vakna, Eller jag kan vakna av mig själv men då är jag fett trött -.- , / Marsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0