Ett test

SENASTE

Person du tänkte på?
Laura xD
Gången du grät? Säkert när jag garvade
Gången du var i Göteborg? hm, 2 år sen :P
Gången du var i Stockholm? hahah jag är i STHLM nu :D
Personen som såg dig gråta? Vet inte :O

ANTINGEN ELLER :

Svart eller vitt?
vitt 
Hund eller katt? hund:P
Tv-spel eller datorspel? ingen -.-
Skolan eller jobb? ingen av dom xD
Donken eller Burger King? DONKEN!
Choklad eller lakrits? haha båda
Göteborg eller Stockholm? stockholm är bäst
Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt :p
Coca cola eller fanta? COCA COCA COCA !
Pizza eller kebab? hmm, Kebab ju :D
Randigt eller prickigt? jag vet inte, Randigt kanske

ANTAL

Personer du älskar?
vet inte
Personer du hatar? Mmmm ....."/
Personer du hånglat med inom denna 24-timmars-period? ingen
Festivaler du varit på/ska på detta året? hahah The voice ?
Personer du saknar just nu? jag venne :P

VEM
Vill du kyssa nu?
ingen
Ska du träffa imorgon? KS `BARNEN
Sjöng du senast för? Hanna
Spelade du tv-spel med senast? Spelar inte det xD

VAD :

Gör dig glad?
musik, vänner, Godis
Gör dig ledsen? SKOLAN xD
Vad vill du helst göra nu? ha varm choklad :D
Önskar du att du slapp göra? Att gå till SKolan
Längtar du till? Helgen
Tycker du om dina betyg? Nääääääääääääääääääääääääääääääh
Ångrar du i ditt liv? jag vet inte,
Är det bästa som hänt dig? När jag hittade en krona , Skojja .... säkert när jag började dagis xD
Hur mycket är klockan? 20.08






Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Idag har jag varit i skolan, du då? :D

2009-10-07 @ 17:19:24
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Idag har jag gjort skoluppgifter hemma, bakat kakor m.m.. :) Du då?

2009-10-07 @ 22:00:20
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0