Skolan

TJOOOO!, Idag så har jag varit i skolan. Och igår  var det någon som skrev på Emmas msn och lossades vara emmas brorsa vet inte om det var emmas brorsa, Men aja iaf, Sen så har lärarna fått skolfotona och jag såg hur ful ut som helst -.- , SKa kasta min haha. Vi hade kurs i dag och jag blev klar , säger vi, Eller jag var sjuk förra veckan så aja, sen så på föreläsningen så sa typ jossan nu ska vi sluta när det var 10 minuter kvar , Och läraren var mitt i en mening sen så sa han" jaha ok , Hej då " och släppte oss xD . Sen så när vi skulle äta så åt hanna inte såklart -.- , Hon åt 2 gurkor. men jag var duktig jag åt faktiskt . :D. Men iaf, Jag sa till Hemköps gumman hahah att om hon skulle se mig köpa godis så skulle hon säga till mig. Asså allvarligt, Jag har börjat äta fett mkt godis när jag började i Ks för att Konsum finns där -.- xD, och laura ska också sluta äta godis, Sen så pallar jag inte berätta vad som hände. Men när vi slutade så tog jag tåget med hanna,Emma,Fabian,Almir,Lizardo och några jag kommer inte ihåg och en kille som heter Jocke i min skola frågade en som heter Måns om han var fjortis, Asså allvarligt måns e Emo -.- , Han e ju typ Emo och går runt med röda linser xD. Aja sen så åkte jag till farsta och tog bussen hem, Jag orkade inte gå :), men sen så när jag var hemma så kände jag mig hes och så mådde jag illa så jag gick inte på träningen idag. Så vi gick till Jasmine och åt där :p , Haha och jag gjorde sånnahär sittups på någon träningsmaskin :), Efter att vi hade ätit så gick vi hem och kollade på halv åtta hoss mig, Jag vet, Den e tråkig men jag hade inget att göra, Och nu sitter jag här och håller på med min design -.- , Asså ååh det tar fett lång tid att ladda ner bilder men aja ska försöka senare, Heej då alla :D: :D / MARSAN

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tack så mycket :D

Har bara varit i skolan idag. Vad har du gjort?

2009-10-05 @ 20:59:12
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Okej.. Men om du öppnar designen i ditt fotoprogram där du har gjort designen.. så kan du ju minska storleken där. Då borde den väl gå att få in sen?

2009-10-05 @ 21:35:36
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0