hur orkaar man xd. (Lite långt inlägg :S?)

Heeej, Idag så har det varit fett stressigt , Eller iaf för mig ;O. Jag satt typ och gjorde nått och sen så gick jag fort och gjorde nått annat jag blev fett förvirrad. Så jag ringde Elina och var i Farsta. Köpte en kofta från gina och jeans:). Sen så gick jag hem och hon med. Och jag har hållt på med min design, Den e fett ful nu -.- . Jag pallar inte jag blir aldrig nöjd heller xd. , Och ni vet på min meny :S?. Hur gör man så att man kan lägga in egna bilder på det där det står " Sök, Senaste inlägg" och det där. Har glömt :S? . Jaja. Men asso komentarerna går inte att godkänna typ :O. nån som vet vrf ??.  Haha kolllade nyss mina komentarer och hade fått ett sånt här jaa,

Postat av: svara på YO :D snälla :D
vems blogg läser du mest, Asso jag menar inte dessie, Paow och dom " KÄNDA".

Har jag fina ögon XD?

Vet du vem jag är :D

Jag går i din skola

Inte i din klass

Jag är en kille

Och har b.... Hår ;D

Och går i 7:an

Och är SEXIIIIHG :D

Vet du nu ;D?

Jag gillar att skriva , Ha, YO YO ;D
__________________________________________________
1. Ehmm, Typ andrea´s och några till  :P
2. Ehm, Många som har fina ögon ,, Så kanske ;)
3. Neeh ;O, Har inte  listat ut än :O
4. Aha ok, I min skola, Fattar :D
5. Nähe inte i min klass heller ok . . . intressant ;)
6. ok?
7. Aha, Så brunt eller blont hår XD
8. Ahaaaaaa ok ;D. Då vet jag vem du är :D :D. Hah driver
9. Neej, har inte listat ut det :S XD
10. Ok, Yo xd

Aja det är nån som har skrivit det som har ett väldigt " ROLIGT" liv xd  :D . Jaja pallar inte skriva meer. hej då . Vänta, Kollade igenom mina saker och hittade" Mina vänner dagbok" eller nått. Och jag skrev om mig själv. När jag gick i 3:an tror jag :O. eller neej 2:an jag vet inte xd. Här får ni läsa xd, Jag skrev allt felstavat men ska försöka se vad det står och skriva det rätt stavat här ;)

Namn: Mashid mokrani
Bor: I Dejegatan
ålder: 8 :)
favvo mat: Hm . Om choklad räknas så är det min favvo. Men annars är det pannkaka ,
favvo film: Hm. Jag tror att det är den där med stora röda hunden . Eller Dora utforskaren.
favvo artist: Amy Diamond och Darin. JAg älskar darin :)
intressen: Handboll och Dans och kolla på tv
favorit ämne: Rast och engelska. Vi har faktiskt börjat med lite engelska.
är du kär i någon just nu: Jag tror det. Men tänker inte berätta till boken :O. Någon kan läsa
Hur brukar du fixa håret, Utsläppt, Toffs: Utsläppt. Jag hatar toffs. Jag ser konstig ut i det. Man ska inte se konstig ut. Jag lärde mig det.
Vad är din personlighet: Jag är smart och mina kompisar tycker att jag är rolig och cool . Det sa faktiskt mona igår
Bästa kompisar: Mona, Stina, Gabbie, Tess, Rebecka, Mbasy och många
vad brukar ni göra: Hoppa hopprep och gunga och köra bokstavsleken och Falukorv
Vem var du hos senast: Mona
Vad gjorde ni då: Spelade data och var ute. Mona är smal och jag är längre än henne
Gillar att?: Olika. Jag brukar vara ute med mona och hennes bror
Vem sov du hos senast?: Dalal. Det är min nästan bästa kompis
välj en kompis och säg vad ni har gjort: Dalal, Vi brukar reta hennes lillebror. Men Alan är alltid på min sida. Och retar bara dom andra . Han kastade sand på sin mamma en gång. Det var läskigt.  Mona, Vi är ute och gungar och kör kurragömma och skrämmer isabelle. Hon isabelle är störande och har en läskig hund.
Det hemska du någonsin har gjort: Ehm. Jag vet inte. Men när jag var hos dalal så var många konstiga. Dom var taskiga mot henne. Alan drog i hennes hår. Men alan är alltid på min sida. Jag tror att han har mig som idol. Och då läste jag en lapp och då stog det att hon var kär i någon :O. Det var läskigt

Haaha omg xd. hej dåå :D

Kommentarer
Postat av: emma

sv; tack så mycket! :)

2009-12-23 @ 10:32:47
URL: http://emmawernius.blogg.se/
Postat av: Ebba | Leeshy

sv: Hihi tack dessamma ;P

Allt bra med dig idag?

2009-12-23 @ 11:12:17
URL: http://leeshy.blogg.se/
Postat av: Ebba | Leeshy

sv: Japp! Man ska passa på nu =)



Va bra! Allt är bara fint med mig ;P

2009-12-23 @ 11:23:58
URL: http://leeshy.blogg.se/
Postat av: KLARA

sv: tack så mycket:)

KRAM

2009-12-23 @ 12:58:59
URL: http://klaradaun.blogg.se/
Postat av: Pam

Sv : Tack, jodå det är bara bra sj?

2009-12-23 @ 13:29:23
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

fin blogg! :)

allt bra med dig?

2009-12-23 @ 14:43:03
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Nikki¨

SV: Hihi tack ;) Allt bra?

2009-12-23 @ 20:42:39
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHA DUMMA MARSAN :D



Tror jag vet vem det är -.- xd

2010-01-10 @ 14:31:49
URL: http://svenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0