ni kommer inte palla lääsa :O

Heeeej!, Sitter här hemma :D . Idag så var det halvdag igen  . Först så städade vi lite och sen så kollade vi på " GI.JOE typ eller vad den hette. Och Jag fick fett ont i benen xd. Jonas använde mig som fåtölj och mina ben dog . Eller asså jag menar inte att han är tjock, Han är fett spinkig xd. Men asså den blev bara mosad. Och sen så var det lunch. PANNKAKA :D. Sen så gick jag och emma på rast, Och jag blev mulad av almir -.-  .  Han ska få imorrn, Vänta bara, !. Sen så efter skolan 12.15 typ så tänkte jag och emma dra till globen men vi gick av i enskede gård och väntade på nästa tåg men det stog 13 min så vi tog en annan. och sen så tog vi den till Farsta men jag drog in emma igen i Farsta strand tåget så vi åkte dit. Sen så åkte vi tillbaks till skanstull och tog tåget mot hagsätra, Trodde vi, Så efter 2 stationer skulle det vara Globen men dom sa skärmarbrink och då hade vi tagit mot skarpnäck. Och då gick vi av i hammarby och tog tåget mot Hötorget stog det då för att det var halt och trafik . Så därför . Då gick vi av i skanstull och bytte mot hagsätra och gick av i Globen. Och så så gick vi till donken och åt där och Då kom Andy från 6:an och dissade emma xd. Han gick bara förbi henne hahahahhah !. Sen så åkte vi till skanstull och det stog inte äns farsta strand tåget på den där saken där det står när alla tåg går .. .  Men då sa jag ", vi åker till högdalen och tar bussen till farsta". då åkte vi dit och emma frööös ni skulle ha sett henne. Hennes ben var döda. Men inte mina ;). Mina uggs är fett varma :O . Men sen så åkte hon hem till mig och värmde sina fötter och lånade strumpor från mig och åkte hem, Jaja pallar inte berätta mer. asså shit vad åren går fort -.- . Jag pallar inte bli vuxen :O :(. FEtt tråkigt att jobba och sånt xd. Imorrn är det avslutning, ÄÄNTLIGEN YES!. Aja ska fixa min bajsiga design. Heej dååå ,


Kommentarer
Postat av: Emma

1. Vad mycke Emma var mer i detta inlägg :'d

2. Almir ska fan få och Jesper -.-

3. åttorna ska också få..

4.Lilla Andy dizza inte mig -.- jag bara garva åt honom vi har aldrig ens kramat varandra ;S

5. Bara för du hade varma skor

2009-12-17 @ 18:53:51
URL: http://Davidssyrra.blogg.se.se
Postat av: H

Nej? Tur det. Vad då då?

2009-12-21 @ 15:02:08
URL: http://theflubberthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0