haha ok

133 tonårsfrågor.
- som alla måste göra :]

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - jaja
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - maybe
hur många har du varit kär i? - det vet vell inte jag
är du kär just nu? -  hm....

- Tio frågor om dig själv
namn? - Mashid
när fyller du år? - 17 sep , jag vet, Sent!
några piercingar?  öronen?
vad har du på dig just nu? - PYJAMAS
vilken årstid är bäst? -  SUMMER!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - ATT INTE STRESSA!
vad tycker du mest om hos dig själv? - inget -.-
vad är du bra på? - att prata :p
vem älskar du mest på denna jorden - ehmm, Godis ?
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - asso hur menar du?

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - jag?
vem är den roligaste av dina vänner? - Delal
vem är snyggast av dina vänner? - Det vet jag inte
vem är mest partyprisse? - jag venne
vem är den du helst har filmkväll med? -Jag vet inte
vem av dina vänner är mest "evil"? - Hahaha Emma Svensson :D

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - jag vet inte,
har du bra kontakt med din mamma? - sådär
vem är farligast i din familj? - SARA
vem ser roligast ut i din familj? - mamma haha
vem är coolast? - JAG:D
har ni något husdjur? neej :(
vem har du mest gemensamt med? - mitt sovrum
vem står för underhållningen? - typ , jasmine, Ms. PUCKO"  . kallas hon. fråga inte varför
vem sover du oftast med? - mig:D
roligaste kvällen med familjen? - jag vet inte :D

10 frågor om idag
vad har du gjort? - hmm,...
vad ska du göra nu? - sova xd
har du gjort något dåligt idag? - nej faktiskt inte :D
vad har du ätit idag? - Pizza och frukost och sen kyckling
har du duschat idag? - Ja
är du trött nu? -  Jaa fett trött
vad händer i morgon ? - SKOLAN :(  :(
går du i skolan? - Men nehe ?
har du varit i skolan idag? - neeh, Söndag :p ohc sista dagen innan skolan börjar igen :(


- ANNAT
Hur mår du just nu? - glad, Men trött
Har du piercat dig? - öronen?
Är du hungrig nu? - ja xd
Vad är klockan nu just nu? - 22:37
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg, FB och Youtube

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast?  - Mamma
Vem sms:a till dig senast? - Delal
Vem sms:a du till senast? - Delal

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - idag
Hur länge sen var det du träffade din bror?- Har ingen men plastbror, Förra veckan

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - blöö nej!
Har du sminkat dig idag? - nej

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Jaaaaaaaaaaaa
Vilket är ditt favoritband/artist? - har många
Vad gillar du för musik? - R&B!

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Jaa
Har du fler än 3 jeans? - Jaa
Har du fler än 5 tröjor? - Jaa

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - njaee
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - neej
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - asso det beror på
Använder du volymspray? - neej. Har redan fett mkt -.-
Andänder du mousse? - neej
Använder du deodorant? - Ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - mja händer
Använder du brunkräm? - nee
Använder du rouge? -nej
Uppsatt hår eller hängande? - uppsatt
plttar/lockar du håret varje dag? - händer vell
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - hahahhah konstig fråga menn neej :p


KÄRLEK
Är du kär just nu? - hmmm
Har du kysst någon idag? - neeh
Har du ett förhållande? - neeeh
Är du romantisk? - Hahaha, Det tror jag inte xd
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - ne
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - jag venne , Bamse ?
Hur länge höll det?  - hmm, Kommer inte ihåg, Fråga bamse?!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - asso konstiga frågor häära!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - neh
Vem sov du senast bredvid? - jag venne
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?- jag venne ,
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?-  USH NEVER EVER!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - inte gamla iaf
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Blööö
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - jag vill inte ha tattuering :O
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - hmm, Venne, Men inte bögkläder xD

/


Kommentarer
Postat av: emelie

Typ ingenting,varti i skolan och sånt =)Men jag undrade bara om du viste hur man sätter in musik sådär på bloggen så när nån läser så är de musik,fattar du :D



Vad gör du sj ? <3

2009-11-02 @ 17:05:23
URL: http://ifimnolyknow.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack för din röst! :)

Idag har jag varit i skolan och sen pluggat, du då? :D

2009-11-02 @ 18:11:53
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Emma

Gillar du inget om dig själv? Men mashid dah ;s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0