Bio Dags!

Tjoooooooooo!. Idag så har jag varit i skolan. Jag hade franska,Svenska,Ws och sen kökstjänst -.- , Så Tråkigt !!!. Hah på Svenskan så skulle vi ha preson beskrivning och jag tog en bild som var på en gammal gubbe som var typ 100. Haha så här skrev jag typ" Tjooooooooo jag heter orvar. Jag är SVENSK,Jag är 99½ år och älskar att jaga små barn. Jag är sångare och älskar Hip Hop. Jag bor i småland och där lärde jag mig att Sjunga och så är alla i min familj hiphopare . Jag älskar Kebab . Det är det absolut godaste som finns. Och så älskar jag Vattenpipa :D . Jag bor i kebabhuset i småland för att jag älskar kebab så mkt så att jag kan ju äta det varje dag då om jag bor där. " Hahah vilken gamling . Vår svenska lärare eller 9:ornas sa " Vilken 99½ åring säger Tjoooo!?, Haha. Aja kökstjänst sög-.-, Men jag tog bara ner allt skräp på bordet och kastade ner det på golvet -.- , Jätte roligt". Efter det så slutade jag typ 13.30 eller nått 30 innan dom andra. Jag stog i köket med "Molly,Elin,Albin och Jonte" . Sen så åkte jag hem och Nördade framför datan . Har fixat några designer. Och sen så har jag ätit ostbågar " GOTT". Och nu sitter jag och Nördar igen här vid bloggen. Snart ska jag på bio med Naba och **** . Aja ska kolla på Ugly Thruth. Den verkar bra :D, Men aja , Herrå alla blogg nördar xd ! / Marsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0