.

Vad gjorde du igår?: Träning,var med Emma och Julia.
Har du ett eget rum?: yey
Föredrar du blondiner före brunetter? Vadå?
Har du skärt dig?: Aldrig !
Älskar du någon just nu?: Maybe , Meaybe Not!
Finns det någon du hatar?: Oj oj oj !
Har du druckit?: Nopp
använder du smink?:
neh
Vilket är ditt favoritband?: Jag venne
Vill du dö?: Näh
Har du någongång ägt en plastros?: Haha dum fråga men , AA
tycker du om att teckna: Beror på
Har du ljugit?:
vem har aldrig ljugit :O, ?
Gillar du mat?: Im Loving it :D                                      
Hur lång är du: 163 :)
Har du hål i öronen?: Jaoopp
Har du några andra piercingar?: noo
Hur mycket är klockan?: 16.33
Har du en tjej/kille?: nej.
Har du något slags nitarmband?: näe
Är din säng bäddad: Japp
Vad är ditt smeknamn?: Marsan :D
Hur många bilddagböcker har du haft?: En, Men slutade, Det var tråkigt :p
Vad är din dröm just nu?: Många :D
har du mens?: Hahah Neej = D
Varför gör du den här saken?: För att jag vill det
Har du en teve i huset?: Nej, Inte 1 men flera ;D
Gillar du hip hop?: Jaopp

Vilken klass går du i?: E7
Tänker du göra klart det här testet?: jaa ?
Största sorg just nu?: Att man ska plugga-.-
Största glädje just nu: Haha Kanske Handboll x D
Vem skulle du dö för?: dom närmaste
Vilken är din favoritfilm: jag venne
Vem är den starkaste du vet?: Värdens starkaste man : D
Har du comviq?: såklart :D
Har du hört Dragonforce någon gång?: Vah?
Vad är det snyggaste på dig?: nothing
Brukar du göra smileys? jaa : D : )
Vem är coolast?: Jag. Eller är du det  ; ) ?
Har någon kallat dig hora/bög?: Neej :O?

Hur svarar du i mobilen?: HALLÅ!!
Hur svarar du i telefonen hemma?: Vem är det?!
Hur många palestina-sjalar äger du?: Hah ingen xD
Vem hatar du mest?: den där saken som är framför mig nu
Vad har du på dig för kläder nu?: kläder
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar?: Maybe
Vill du gråta?: neeh =)
Fryser du ofta?: njae
Gillar du att gå på fester?: Haha AA
Äger du en papperskorg?: Ja det gör jag faktiskt
Har du ett landställe?: no no
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Maybe

Haha visst har jag tråkigt : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0