Fredag :D

Hejjsan!. Idag så var jag i skolan, Som vanligt. Såhär såg mitt Schema ut
8.30 Samling
9.00 Franska Kp
9.40 Svenska kp
10.20 RAST :D
10.35 Ws
11.20 Lunch
12.05 Ws
13.00 Rast
13.15 Ws
13.45 Samling
14.00 SLutar

Asså Ws betyder att vi får välja vad vi ska jobba med. Men iaf.Lunchen smakade BAJS!, Asså UCH!, Så jag åt 2 potatisar och mkt gurka. Sen så när vi slutade så sa Hanna " Gud vad lucas luktar Bajs och han stinker , Han borde duscha oftare"Haha och gissa vad xD, Han stog precis bakom henne . Han ba " jag står faktisgt här, Hahaha . Och vet ni vad :D !, jag gjorde faktiskt en låt i onsdags haha den äger.Sen så skulle jag gå på tunnelbanan med Hanna , Jag gick på den men jag gick av igen efter 3 sekunder , Så jag tog det andra tåget ist. Men nu så ska jag gå och äta Bulle och dricka O`BOY :D, Jag e snart klar med designen / Marsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0