Fredag yes!

Tjoo Bloggen ;D. Idag så är det fredag .! Och såklart så var jag i skolan nu ska jag vell berätta vad jag har gjort idag då;)

Först så åkte jag till skolan(buss och Tunnelbana) med Hanna. Sen så var det samling och sen så hade jag franska eller läraren var sjuk så vi fick jobba själva. Men jag och Alicia jobbade svenska istället för att vi skulle Redovisa på svenska passet direkt efter. Aja, Redovisningen gick iaf bra ;). Haha Yes, Klar med steg 7, Eller jag e klar med steg 8, Blev klar nyss. Sen så hade jag rast i typ hundra år. Sen så var det lunch och det var gott, För typ första gången . Sen så jobbade jag svenska med Alicia medans typ Hanna var hos kuratorn xD. Jag stör mig på en fett störd kille som heter Lukas. Han sitter och suger, Asså jag menar suger på hans pennskrins dragkedje sak . Han äcklar mig så J**** mkt -.- ' , Haha så jag och Alicia sa
Jag: Asså Lukas, Jag ser vad du gör ...
Alicia: "Garvar ihjäl sig
Lukas: Vadå, Vad gör jag :O?
Jag: Hahahhah fett trög. Vi ser ju att du suger på ditt pennskrin:O
Lukas: Men vadå det är gott,
Jag: Asså ååh, Du e fett äcklig -.- , Vet du hur mkt bakterier det finns där eller -.-?
Lukas: Men det är iaf gott.
Alicia: Vill inte du dela med dig av det goda xD.
Lukas: Nej, Men sluta.

Euuh. Fett äcklig han e -.- , Men sen så slutade vi och jag åkte hem och Lizardo har skrytit på sin facebook så här:

Lizardo Martinez jag gick ner till ica för att handla sen mötta jag mashid typ där dörrarna öppnas sen så såg hon inte mig sen gjorde jag reaktion grejen och hon sket på sig HAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA ni skulle sätt hennes ansiktsutryck AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA.











Asså jag var inte äns berädd. Men aja , ska fixa alicias blogg nu och väntar på naba så att vi kan köpa godis :D. Herrå / Marsan

Kommentarer
Postat av: olivia

sv, jo det är okej, själv?

fin blogg.

2009-10-31 @ 14:06:17
URL: http://olivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0