HATAR RUBRIKER!!

Heeeeeeeeeej! , Jag vet att jag inte har bloggat på några dagar . Men jag har inte haft lust att sitta vid datan -.- ' . Men iaf. Igår så var jag med Emma och Julia . Först så åkte Emma och jag hem till mig efter skolan för att hämta mina handbolls grejer. Sen så skulle vi ta bussen hem till Emma. Då mötte vi Julia så Julia drog också till Emma . Fast dom bor fett nära varandra. Sen så nördade vi framför datan och åt glass. Efter det så Hoppade vi på Emmas studsmatta och sen så drog vi hem till julia och kollade på någon kånstig film eller serie. Vi gjorde Soda Stream :D. hahah. Men iaf, Sen så skjutsade Emmas mamma mig till träningen i skogås. Träningen var bra . Innan det hade jag druckit Powerade och den funkade. Så jag typ joggade skit fort på 2 varv( Typ 2 km,) . Och sen när vi skulle springa runt Edbo typ 600 meter eller nått så tog min energi slut xD. Hahha. Nästa gång så dricker jag 2 flaskor.. . .Idag så var det ju skolan som vanligt. Och jag hade Gympa och om man är i grupp 3 så får man äta tidigare asså 11.10 men 6:ornas lärare e fett tröga och låter oss inte få gå in -.- . . mEN IAF. sen så på Gympan så skulle vi köra Fotboll, Gud vad roligt -.-'  . Men eller det e roligt men jag suger på det.... . Efter så satt jag , Jenny, Sofia och Danielle i omklädningsrummet i en halvtimme för att vi inte orkade jobba. Och nu så ser jag att jag har skrivit mkt så säger bara´, Efter att jag slutade så åkt jag hem och nu e jag här. Snart så ska jag nog gå och kolla på Matchen i Östra :p
Bilder från igår.




Haha ser ut som att emma hoppar på julia

Såg ut som att jag skulle boxas..


Haha Julia e grum eller hur :D?


Jag :D



Herrå alla ♥♥/ Marsan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0