Idrott idag

Heeeej!, Idag så har jag vel inte gjort något spec, Förutom skolan . Vi hade DN frågor idag, Haha jag kunde typ bara 6 frågor eller nått, Kommer inte ihåg, Men det var en massa onödiga frågor -.- , Men aja man får iaf inte betyg på det :). Sen så hade jag ws,rast,Lunch och 12.00 så skulle jag ha gympa men det var många som hade "Glömt" kläder ... Så vi var typ bara 8 stycken. Så vi fick gå i den ruuliga gruppen som är 13.00 :D. Vi körde någon uppvärmning när man ska ta ner koner eller nått. Sen så hade vi brännboll och det var inte med en tennisboll det var med en rugby boll, Handboll eller fotboll, Jag skulle ha tagit handbollen men man skulle sparka på den. Så typ alla tog RugbyBollen . Men aja orkar inte berätta hur man skulle göra. Men sen så slutet när vi slutade så sa linn vår gympa lärare till mig jasmina och Ida
Linn säger- Tjejer jag vill prata med er.
Jag- Vah?, Vi har inte gjort nått, Vi förstörde faktiskt inte :O!
Linn- Nej jag har inte sagt det men bara för att jag jag sa till killarna att inte prata och störa så betyder inte det att ni ska prata.
Jag,Ida,Jasmina- Vaaa, Nej vi pratade inte alls !
Linn- Nej. Ni pratade lite jag hörde er, Speciellt du Jasmina..
Jag och Ida- "GARVARxD"
Jasmina- Nej, Men jag kanske gillar att prata, Det e faktiskt positivt att prata !
linn- Ja det är positivt. Men inte när man har lektion
Jag,Ida- " GarvarXD"
Jasmina- Men det är iaf bra att prata, Jag är faktiskt Pratglad
Linn- Jaha, bra att du är Pratglad. Men prata lite mindre på idrotten ok!, Hej då tjejer !
Jag,Jasmina,Ida- Hej då... Hatar linn -.- '

Hon e knäpp asså -.- , Men aja justja , Claudia gick runt och bet fett många på kinden. Och kolla på Idas :O

:O



hhaha kolla ida :D, (ida och Jasmina )

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Sprungit runt i massa affärer och fikat med en kompis. Vad gör du nu då?

2009-10-06 @ 22:02:14
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0