Jag vet jag vet många inlägg idag..


*Handboll. För att Skogås äger. Och att det är jätte kul ! :)
*Pengar. Haha jag älskar pengar. Det är ett måste.
*Kläder. Kläder är alltid "tummen upp"
*Helger. Älskar helger!. Man får ledigt från skolan !
*Datan och TVn. Haha dom e bäst!


*Hajar.!. Jag hatar Hajar!, Har sett ganska många, men inte i Sverige. Men Hajar e coola men läskiga . Jag tror alltid att det är en haj i vattnet när jag badar . Det e fett läskigt :(. Men dom e coola :D
*Pank. OH, Det suger att vara pank!. Men jag är inte det nu :D
*Skolan. Visst, Det äger att vi börjar halv nio och nio varje dag och slutar 14.00 förutom en dag när vi har PH. (vi kommer att ha så tills vi går ut 9:an) men utan kompisar så skulle det inte varra roligt eller hur "/?
* Vintern. Haha det är ju roligt att ha snöbollskrig. Men man vill ju ha sommaren :/.
* Tabletter. Får rysningar att tänka på tabletter, Det är så äckligt att ta dom. Bara jag tänker på dom så mår jag illa :/,



00.10, Ska gå sova nu :O


Aja, Imorrn så ska jag spela match, Skriver när jag har vaknatt , Godnatt alla :)!/ Marsan

Kommentarer
Postat av: Bianca

Fin blogg:D

2009-10-03 @ 11:09:02
URL: http://biancaevans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den jobbigaste perioden i ens liv sägs ju vara tonåren,ellerhur?Man jämför sig med andra,man blir bara osäkrare och osäkrare på sig själv.Man börjar också skaffa nya kompisar,och glider ifrån dom gamla kompisarna.Killar och kärlek gör inte det hela bättre.Hur ska man göra för att få en killes uppmärksamhet,hur vet man att en kille gillar en osv..usch,det hela är så rörigt.Men jag skriver en blogg en allt det! Jag ger tips på hur ditt självförtroende och sjukkänsla kan stärkas när det gäller den svåra tonårs perioden.Jag skriver också om 100 andra saker som har med självförtroende att göra ,bla hur du kan stärka din kompis självförtroende .Jag tar också upp mobbning,anorexia,grupptryck osv.



Även om inte du känner dig som många andra tonåringar gör,så tycker jag verkligen att du ska kolla in denna blogg ändå eftersom att en sån hära blogg verkligen behövs bland dagens ungdomar .Jag själv är 15,så jag vet vad jag pratar om.



Kram från JUNO – http://jjuno.blogg.se

2009-10-03 @ 13:04:44
Postat av: Anonym

SV: Jag har inte gjort nånting idag:O dd?

2009-10-03 @ 16:53:23
URL: http://biancaevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0