MMMMMMMMMMMMM

Shuuu!. Idag så har jag inte gjort något speciellt förutom skolan da, Det gick fett långsamt idag. Och fredagar e " Inte plugga dagen" Eller asså jag ,Jasmina och Ida pluggar inte så ofta på fredagar. Vet inte vrf. Men vi satt vid matte WS och hittade nåns strympbyxor och rullade ihop dom och kastade på Gurra och Eddy . Haha . Vi satt bara och gravade åt ingenting. Vet inte vrf men iaf. Sen så var jag hoss naba och vi kollade på värdens tråkigaste film -.- . Nu sitter jag och kollar på Idol . Hoppas inte Rabih,Eddie eller Erik åker ut :O.Juryn tror att rabih kommer att åka ut. NEJJJJ!!!!!!.....Dalal skulle ha kommit idag eller för några timmar sen. Men hon kanske kommer imorrn :p. Aja. Vet inte vad jag ska skriva mer ./ Marsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0