Onsdag

Heeellu . ! . Idag så har jag ju varit med Emma. Och först så åt vi på mcdonalds och sen gick vi till gina för att emma ville köpa en tröja. Sen så drog vi hemm till henne och efter ett tag så fyllde vi plastpåsar med vatten och la dom på vägen så att bilar skulle åka på dom hahahha. Men aja. Sen så gick vi in igen och jag kommer inte ihåg vad vi gjorde. Joo juste. Vi läste "Blondin Skämt" hahha så jävla roliga. Den här kanske ni har hört men den var bäst xd" Det var två blondiner som skulle testa om en Reklam stämde. Så dom hoppade ner från Eiffeltornet, Gissa vilken reklam det var ?.  Hahah det får ni inte veta xD. Men aja sen så gick vi till en sjö. Vet inte vart. Men typ vid odonbacken. Eller jag vet inte :P. Efter det så åkte jag till träningen . Och vi körde fys " Tabatta" det e armhävningar och sånt . Det e inte så jobbigt. Men efter det så började träningen då körde vi försvars fys eller vad man ska säga. Så jävla jobbigt -.- . Men aja. Efter det så hade vi skott och bla bla. Och vi var så få och vi hade ingen målvakt idag. Så Ellen fick stå. Hon e faktisgt bra :D . Men aja nu ska jag fixa en design. men inte till mig ;) . Herrå. Skojja bara svaret på" Det var två blondiner som skulle testa om en Reklam stämde. Så dom hoppade ner från Eiffeltornet, Gissa vilken reklam det var ?. Haha, Svar: REDBULL GER DIG VINGAR <33 :D

Visst e den cool xd :)


Haha den var coolast ;). / Marsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0