Lååång dag

Tjoooooo ,!, Idag så Hade jag en " Oturs" dag kan man säga . Först när jag skulle till bussen det var typ 3 minuter kvar tills den skulle komma, Då märkte jag att jag inte hade busskortet eller jag trodde det . Sen så ringde jag mamma och sa att hon skulle kasta ner den från balkongen , Men hon hittade inte den men jag hittade den i min ficka . Jaha . Typiskt mig -.- , Sen så ringde jag hanna och sa att hon skulle gå av i nästa station för att jag missade 165:an så hon gick av på en annan station så när 167:an kom så skulle den åka förbi den gata, Aja när jag kom till skolan så hade jag Franska , Det suger ! Skolan också men iaf. Sen så hade jag svenska, Eller jag satt väl bara och pratade . K´Jag REdovisade faktiskt steg 8 i Matte idag och fick svart pist xD, hahha det är som Mvg :D.Sen så hade jag rast. Och jag och hanna har bestämt oss att inte äta godis som jag nämde förut . Så hanna köpte Casshew Nötter :D . Och sen så hade vi ws typ svenska tror jag , Eller vi pratade mest. Sen så var det lunch. Hanna gillade inte maten så vi gick till kiosken och hanna åt pommes frittes. Sen så efter rasten så hade jag matte kp" Jätte kul -.-' " fast man skulle bara hålla på med klossar eller nått. Efter det så Fick Nadja(en lärare) DAMP på mig för att jag skulle prata med nån . Hon e störd -.- . Aja orkar inte berätta hela min dag men jag hade iaf träning 18.30 och vi sprang först ett varv runt mossen sen så körde vi tabbata. Det är när man springer allt man har i 15 sec. Sen så joggar man i 15 sec. Vi körde det i 10 minuter tror jag att det var. Sen så hade vi träning. Och bla bla bla. Men aja nu måste jag plugga inför So Provet imorrn :O. Kan inget skit!, Eller jo typ 2 styckna frågor -.- , Men aja herrå / Marsan

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ja den va kanon bra =)

2009-10-07 @ 23:24:55
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0