Vilken dag :O

Hellu!. Idag så har jag varit med Delal. :D . Först så vaknade jag och Delal sov i typ 3 timmar till eler nått xD.  Men iaf, När hon vaknade så försökte vi fixa hennes blogg. Men det blev jätte kånstigt och det fanns inte bra bilder xD . Men efter det så åt vi frukost. Och typ 2 timmar efter det så drog vi till farsta och åt Kebab. Haha, Jag tog kebbab rulle och Delal tog kebab m bröd. Asså allvarligt en kebabrulle e inte 50 cm fan. Men den var iaf fett lång. Ska lägga in en bild. Aja. Efter det så kunde vi knappt gå. Så vi tog bussen. När vi var på bussen så var det en kille som kollade på Delal och Delal försökte hela tiden säga en sak på Persiska . Typ Kosghog eller nått minns inte och det betyder F****.  Det sa hon till den där killen som satt bakom oss . Och hon trodde inte att han hörde. Och han ba" E du Iranie" ahhahahhaah. Jag dog av garv. Och hon ba " aa" fast hon e inte det. Och då sa jag " Vadå e du kär i henne eller vad?xD" och precis då skulle vi av och han sa"neej jag kan inte vara kär i nån som jag precis har mött. Och när vi gick av så kastade han en såndär Mcdonalds läsk sak på oss men han missade och vinkade ändå om jag Pekade , F.U!. Aja sen så drog vi hem och nördade framför datan och hon smsar 24 med *******, Haha Herr Hemlig xd. Och sen så kom mamma hem med sara och då drog jag till Handbollen. Vi var bara 10 styckna xD. Så uppvärmingen var lätt( Ett varv runt Edbo och ett varv runt mossen). Och Viktor ska alltid överdriva -.- , Vi körde något fett jobbigt . Aja . Sen så komm jag hem och Duschade , Och Delal trog nyss . Hon kommer tebax på fredag. För er som inte vet så har Delal känt mig hela mitt live men jag har inte känt henne hela mitt liv. Asso hon e 95:a . Men iaf jagorkar inte gå in på det och blablabla. Ska se om jag kan fixa delals blogg. Men nu ser jag att det här inlägget e för långt så Herrå/





Min långa kebabrulle :S



Haha vi skulle hoppa men det blev inte lyckat xd


Cpad bild på Delal.
Men aja orkar inte ladda upp mer/ Marsan

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

jag har inte gjort så mycket idag. va har du själv gjort ?

2009-10-26 @ 21:54:45
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Andréa

Sv: Åh tack :D

Idag har jag gått en sväng på stan, annars inget speciellt. Du då?

2009-10-26 @ 22:15:15
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0