1 November :D

men Fuck. Hade skrivit värsta långa inläggen. Men aja. Igår så drog jag till alan och Delal(dom e syskon) . Men aja jag sov över där  i Jakobsberg. Och när jag kom så sov delal fortfarande. Men iaf. Efter när hon vaknade så körde jag WII med Alan. Hahah jag var grymmast (a) :D . Sen så drog  hennes mamma till Kista elelr nått och gav Delal pengar om vi var hungriga. Sen så drog Delal och Jag och Alan var kvar . Och han knäckte mitt lösen på msn -.- . Men jag bytte =D. Sen så kom Delal hem och Hade köpt mat från Burger king. Och hamburgarna var råa :/. äckligt!. Sen så körde vi Blindbock. Haha vi hade inget att göra :D . Det var fett roligt . Jag var ttyp i 20 min -.- . Men aja. Sen så kollade vi på en fett bra film :). Kommer inte ihåg vad den hette. Men dom hade några krafter och bla bla. Det var iaf på 6:an. Efter det så kom deras mamma hem och Sen så somnade hon typ på direkten. Och Efter filmen så gick jag och Delal och kollade på " The Proposal". Hade redan sett den förut men den e bra :). !. Sen så somnade vi. Eller iaf jag. På morgonen så vaknade jag 10 och kollad epå tv. Medans Delal och Alan fortfarande sov. Dom vakande typ 14 eller nått. Då åt vi frukost. Och sen så försökte Delals mamma övertala min mamma att jag skulle få sova över där igen. Eftersom att det e faktisgt bara 40 min därifrån till min skola :p. Men mamma . Nej nej!!!!!. Det e skola imorrn och du måste komma hem och vila. -.- . Men jag stannade kvar 1 timme längre än mamma ska så hon fick typ DDAMP!!: Men aja nu e jag hemma och försöker att hitta ett SO- papper -.-. Ska göra lite läxor nu men ni måste bara kolla på den här. Jag skrek och alan blev fett skraj xD. Hann vågade inte öppna balkongen xD


Kommentarer
Postat av: Emma

Fixat min nya blogg:)

dd?:)



ps, du kommer nu komma in i min nya blogg!:)

2009-11-01 @ 20:54:13
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: M O A O H L S S O N

sv; inte så mycket haha:) dudÅ?

2009-11-01 @ 21:00:51
URL: http://moaohlsson.blogg.se/
Postat av: Cybéle

Idag har jag & familjen & kussen åkt till NetonNet käkat på restaurang kollat på film haft gäster sj? :)

2009-11-01 @ 21:20:50
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: julia

sv. inte mycket alls :) pluggat, tränat , tagit lungt :) själv?



kram

2009-11-01 @ 21:46:34
URL: http://juleas.blogg.se/
Postat av: jasmine

ok mahasid vad är det men haha kan du fiksa min blogg.

2009-11-03 @ 09:38:28
URL: http://jasminejasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0