HANDBOLL ÄR BÄST, BÄST, BÄST!

Heelllo!. Idag så var jag ju sjuk . Men jag blev bättre så jag bestämde mig för att gå på träningen. Den var vell bra och inte lika pratigt som förut xd. Och så haglade det när vi sprang ute haha.!. Och så har vi fått ut Cup saken asso man ska kryssa i vilka cuper/läger man vill till jag har kryssat .
BOTKYRKASPELEN: X
(4-6 Jan 2010 )

HARRYS CUP: X.
(17 April 2010)

SIGTUNAHEM TROPHY: X
(15-16 Maj 2010)

JÄRNVÄGEN CUP( HALLSBERG): X
(28-30 MAJ 2010)

EKEN CUP: X
(17-21 JUNI 2010)

PARTILLE CUP (GÖTEBORG): XXXXXXXXXXXXXXXXX
(6-11 Juli 2010

Hahhah. dom cuperna. Asso Alla som man kunde välja imellan. Hah vi fick inte åka till Partille i somras :(. För att det var för få som kunde åka .. . Men nästa år , Då ska vi dit !.
Som ni ser. Rubriken säger allt. HANDBOLL ÄR BÄST!. jajaj. Nu e jag fett trött och vill bara gå och lägga mig -.-. . och juste. Imorrn så fyller IDA ÅR, GRATTIS I FÖRSKOTT!!!! (KLICKA PÅ DEN HÄR LÅNGA LÅNGA LÅNGA ROLIGA TRÅKIGA STORA OCH SÄMSTA MENINGEN)
haha. Men aja herrå och God natt !

Kommentarer
Postat av: linda

varit i skolan och så. själv då? :)

ååh handboll vad kul, det spelade jag förr :)

2009-11-05 @ 17:09:42
URL: http://lqnda.blogg.se/
Postat av: Elin

inte alls mkt, skola åde :) själv? ;D

2009-11-05 @ 17:57:32
URL: http://eliinronnqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0