hatar när det är söndag :(!

Heej!. Som ni ser så stämmer rubriken Jag hatar söndagar för att dagen efter så är det skola igen :/. 'Asso ibland kan jag tycka att skolan är rolig. Men inte så ofta xd. iaf inte på lektioner . men aja. Idag så åkte jag med typ hela familjen till Ekerö och Elvira följde med oss för att där skulle vi spela match mot SKÅ . Och vi LOOSADE stort -.- . Men dom ligger 1:a i serien och hade elitspelare . Men iaf. Sen så var matchen slut och vi tog båten till fittja elelr nått och där fick vi åka med bilen hem. När jag kom hem så åt vi typ. Och efter det så körde jag, Jasmine, min lossas pappa och Adam Tecken. Asso det där med kort xd. Och jag vill aldrig, aldirg vara med jasmine på tecken. För att hon förstör allt hela tiden. Hahha. Hon kan inte spela det jag lovar. Hon säger typ " Pappa slå jag har , Jag har" och så slår han och sen säger hon, Men jag har inte par, jag lurade dig" och dom var på samma lag då xd. Men aja sen så duschade jag och kollade på tv. Och nu är jag här. Jag e faktisgt inte trött. Men ska försöka svara på komentarerna om jag orkar xd. Men aja herrå ,/

Kommentarer
Postat av: j

SV:Okej! Jag har svininfluensan.

2009-11-08 @ 23:05:41
URL: http://livetomjosefine.blogg.se/
Postat av: Marlen

joo då.. lite knasigt men det går bara fint.. sj då? =)

JA söndagar är SEGA dagar =(..

2009-11-08 @ 23:40:33
URL: http://chaii.blogg.se/
Postat av: mizthanguyen/v.

fin blogg :)

2009-11-09 @ 10:10:31
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0