NY MOBIL!!!

Helluuu!. Igår så hade jag träning och skola.... . Och igår så fick jag höra att jag skulle få vara med i en tallangkväll med Nudem, Emma B och Elin Z. Hahhaha jag trodde dom menade att jag skulle få sjunga. Men det är att vi typ ska bli tränade av stadslags spelare eller nått :D. hahahah. Och en sak till . Jag har fått en ny mobil :D. Den heter typ sony eriksson T.... kommer inte ihåg. xd. Aja igårr så fixade jag Emma R´och hennes kompis blogg(klicka hääära :D) . Men iaf. Idag så var det skola, Som vanligt. Och vi skulle ha innegympa idag med Martin ist för Linn. Och jag ägde på innebandy jag gjorde 2 mål ;D. hahha. Men jag och Sirvan orkade inte spela badminton som man skulle göra innan innebandy -.- . Eller vi spelade lite sen när Martin gick så satte vi oss. Efter det så var vi tvungna att gå tbx till skolan -.- . Aja, Efter så åkte jag hem och bla bla bla. Jag pallar inte skriva mer men nu ska jag gå och äta choklad och plugga glosor -.-!

Kommentarer
Postat av: towe

hej såg att du var grym på att göra designer, kanske kunde göra en åt mig?:)

2009-11-03 @ 19:54:30
URL: http://ttowie.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: hejhej allt bra med dig idag? :)

2009-11-03 @ 20:35:10
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0