100 frågor blir det här :O

100 frågor
1. har du provat rökt? - Asså vattenpipa , Jaa, men inte cigarretter
2. har du provat snusa? - usch nej
3. har du legat i sängen brevid en kille? - Brero på hur du menar
4. har du legat i sängen brevid en tjej? - beror på hur du menar
5. har du blivit dumpad? - Noho
6. har du blivit kär i en bästa vän? - Nooo
7. tar du droger? - JA ; )<3. Den heter " Drogerbou "
8. har du strulat med en tjej? -Neej!
9. har du pussat en tant ? - aa idag. Skoja nej! :p
10. hatar du någon? - Hahah kan inte äns räkna alla xD
11. älskar du någon/Något? - Maybe
12. har några av dina vänner svikit dig? - hmmm


13. har du djur? - Höhö neej
14. har du legat brevid en kille i sängen? asså pallar inte med den frågan -.-
15. hatar du dej själv? - nööh
16. gillar du orange? - ingenting jag brukar använda
17. har du haft sex? - Eru dum eller ?!
18. har du nån sjukdom? - Neeh. Men du har " MESLINGEN" Hahhaahahaa.
19. har du skämt ut dej ?.- Thahaa vem har inte det -.-?
20. har du en gris? - Jaa hon heter Sara :D
21. har du en plattång? - Japp
22. har du en bror? - Plast bror
23. har du sjukt bra humor? - Jag har bäst i hela värden. :D



24. är du brunett? - Jaopp
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Hahhah. Beror på
26. tycker du om hästar? - njaeee
27. har du en hund? - No No
28. har du skilda föräldrar? - Jaopp
29. har du gått på simskola? - Jaa, Jag ägde ut alla :D



30. har du sagt bög till en kille? - ehm, va?
31. har du sagt fitta till en tjej? - Jaa, Sa det idag till emma (aa)
32. har du fuskat? - beror på vad
33. har du en teve/data på ditt rum? - Only data. Tvn kommer snart ;)
34. har du lunar? - Nej, Jag e inte så konstig :O?



35. har du MSN? - Nöö vad e det. xd?
36. gillar du att festa? - varierar
37. har du bruna ögon? - Jaopp :D
38. gillar du att fota? - YEEAH

39. har du sett dej själv brinna? - Nej :O
40. hjälper du dina vänner? - Ja men om det e typ nått farligt farligt och så säger den att jag ska följa med. Då avstår jag. Men sånt händer bara i mina drömar xD
41. gillar du tacos? - bästa som finns
42. tycker du att du är söt? - njaee
43. har du dansat? - OFC, i 4 år but i slutade
44. har du spelat fotboll? - jJaa i Barca. Jag gjorde 19 mål på hela VM :D*
45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - hahaha
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - jmaybe
47.har du ätit sniglar? - Jaaa uch -.- . Det var fett äckligt
48. äger du en locktång? - ja. Men använder inte
49. gillar du att tugga tuggummi? - YEAAH
50.borstar du tänderna varje morron och kväll? - Nee. en gång varannat år :D*LOL*
51. gillar du kläder? - tackar inte nej
52. hatar du falska vänner? - hmmm



53. gillar du att räkna matte? - 1+1 måste man ju lära sig nångong om det bara skulle finnas plus i matte skulle jag äslka det xD
54. älskar du någon nu? - Maybe
55: har du gråtit inför en vän? - Jag venen
56. kan du sjunga? - AA. Jag van American idol för ett år sen
57. har du sett nån dö? - AA. Du dog igår.:O
58. säger du va du vill? - Haha. Ibland xD
60. vad e ditt hela namn? - Mashid mokrani
61. Kan du mer än två språk? - kJaa, Jag e mästare. Jag kan faktisgt " Engelska, Lite franska, Lite spanska, persiska, lite arabiska och hmmm, SVENSKA. Kan dom andra för att pappa kan arabiska, Spanska och franska. Och så finns ju B- Språk -.-
62 är du kortare än 1.60? - neej = )
63. älskar du sommaren? - Jaaaa :'(. Jag vill ha sommar. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



64. älskar du vintern? - Haha. Älskar pulka
65. har du mer än 6 par skor? - Jaopp

66. brukar du sjunga när du är i duschen? - haha, yees



67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - japp. Och det var från 13: onde våningen -.- :D skojja
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - jaa, fett många. Från handbollen typ 6 styckna och fler från mig själv :p
69. gillar du att städa? - No NO
70. gillar du att sova länge? - hahahha . Neej , Bara om det är skoldag. Annars vaknar jag  7.
71. har du vatt med om en olycka? - beror på vad det här testet menar. vadå , Olyka som att jag tappade en 50 öring eller :p?



72. är du förvirrad? - ibland
73. har du mer än 6 par jeans? - jja
74. har du förlorat en vän? - i dont remember if i have loose a hahah hjärnbrist, juste det heter friend XD

75. gillar du att shoppa? - JAGÄR TJEJ?!
76. har du vart i paris? yyes, I Disneyland med. Haha . fast bara en gång :(
77. gillar du spindlar?Ja älskar dom -.-
78. klarar du dej själv? - beror på hur det här testet menar ...
79. har du lagat mat? - Jaa, makaroner. Haha skojja ja det har jag :D
81. har du foppatofflor? - japp, svarta och gröna
82. har du mer än 20 låtar på din dator? - ehm, typ 500 xD


83. sminkar du dej innan skolan? - njaee
84. har du träffat en kändis? - ja :D
85. har du mer än 7 nagelack? - typ 1000000. skoja. men ja det har jag
86. har du busringt? - haha. AA och skojat att jag e " 118 118" xD



87. har du skällt på din bror? - thahahh kan inte äns räkna alla dom gngerna
88. har du en vän som skiter i dej? -jag venne :O.
89. har du velat göra saker men vågar inte? - hmm, Jaa jag vill hoppa från Eiffeltornet för att det e fett coolt att falla. men jag e inte dum -.-.
90. sover du med nått gosedjur?-  Haha, min kudde e mitt gossedjur !!
91. har du åkt nånstans utan att du får? - hmm, jag vet inte :O
92. vill du bara bort ibland? - ineej :D
93. har du tältat någon gång? - hahaha aa. Hatar det -.-
94. har du brännt dej? - jaa när jag var 6 år. Hela handflatan :'(
95. har du lekt med levande ljus? - drar fingret igenom den
96. har du lekt anden i glaset? - Haha så jävla dålig den e
97. skäms du ibland? - beror på
98. Gillar du Mcdonalds?- Haha " parapappapa, I´m Loving It!"
99. Gillar du hip hop/rap musik? - tTHE VOICE OF HIP HOP & R&B
100. är du på sista frågan nu? yyes

Snodd från, ELIMLIINDBERG@ bdb ( jag har inte BDB -..-)


Kommentarer
Postat av: Nadja

Sv: Tack! :)

2009-10-29 @ 01:08:03
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Amis

guud va snällt av dig tuseeen tack !

enormt gulligt verkligen, lagt till dig på msn nu

vi pratar med om det där:D<3

2009-10-29 @ 01:12:39
URL: http://amerisasaranovic.blogg.se/
Postat av: linn

tack dsm :D

2009-10-29 @ 10:49:18
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Asså ursjäkta mig med jag har ju inte ens frågat de ?

2009-10-29 @ 11:57:21
URL: http://ifimonlyknow.blogg.se/
Postat av: MESTELSA

hejhej!

vad händer nu i helgen?



www.mestelsa.blogg.se

www.mestelsa.blogg.se

2009-10-29 @ 12:58:43
URL: http://mestelsa.blogg.se/
Postat av: Lisa Avasjö

Härlig header! Hur ser din halloween ut? :D Kram!

2009-10-29 @ 13:57:38
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0