Fel Tunnelbana

Hellu!, Idag så hade jag kurs dag i skolan, Men alicia var sjuk och hon hade mina saker så jag fick jobba steg. På rasten så tog lollo mina skor och sprang iväg, CP barn -.-, Hon var borta hela min rast -.-, aja, Sen så gick jag på rast typ 12.30 då var jag ute med emma, Felix och victor. Haha typ första gången vi e med dom. Sen så gick emma på musik och jag redovisade svenska steg 8 i svenska visst e jag duktig :D. Efter det så slutade jag typ och åkte med emma,Victor och felix till skanstull där skulle vi byta till Farsta Strand tåget. Men vi såg inte vad det stog så vi gick på skarpnäck tåget. Sen när vi typ var i björkhagen så frågade emma vart vi var och jag ba, Vi är i tallkrogen tror jag. Men när tåget stannade så sa den " Nästa Björkhagen" hahahahhah , Vi hade åkt fel xD. Så vi åkte till skarpnäck och gick av där för att byta till buss(172:an). Men det var typ 15 min tills den skulle komma så vi gungade på en jättestor gunga hhahaha. Sen så gick vi på bussen och dom typ skrek och satte på högsta volym . Haha. Sen så kom vi till Farsta och Felix och victor skulle dra till emma för att hoppa studsmatta haha. Men dom banga. Och jag gick till donken för att möta mamma, Hon skulle typ köpa kläder vid det nya farsta centrum. Aja, Nu så sitter jag och dricker Youghurt :D. Ska ladda upp bilderna lite senare . Herrå / Marsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0