Test, Haha tråkar


Om mig:
[x] Har ett smeknamn
[/] Är blyg
[X] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[x] Kan spara pengar länge-
[X] Har alltid haft en vän
[x] Har gått på simskola
[ ] Har bra ordning på mina grejjer
[x] Jag har haft massa tejp i mitt hår ( På handbollen , Fast på hårspännen. Om det räknas :P)
[/] Kan gråta till film / musik ( asså typ ladrig. Men det kanske finns nån
[ ] Har blivit dissad av någon
[x] Har dissat någon
[x] Gillar att sporta

totalt: 9

Utseende:
[ ] Jag har långt hår
[ ] Jag använder smink
[ ] Har färgat håret fler än 2 gånger
[/] Har tyckt att jag är ful
[X] Är lång
[ ] Jag bär alltid mode
[ ] Har bland färg på ögonen
[ ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild
[ ] Jag har färgat hår just nu
[/] Jag har min vanliga hårfärg just nu.

totalt: 1,5 xD

Svara på
[x] Hatar någon just nu
[x] många kan ditt namn
[x] det står ditt namn på flera ställen i skolan
[x] Du har alltid pengar
[x] Du gillar att säga, " fdlsdf,- Va?, " YEAHHHH"
[X] du är tonåring
[ ] Du bor i villa
[x] Du älskar din Data <33333
[ ] hånglat med en polare
[ ] hånglat med minst 5 pers på en kväll
[x] Du har många kompisar

totalt:
8

Övrigt:

[X] Jag har mobil
[x] Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[x Kan sjunga när andra lyssnar
[X] Gillar att kolla på TV
[ ] Tar droger
[ ] Dansat på mitt rum
[x] Varit på begravning  ( Nån som jag inte känner)
[x] Hoppat från en brygga
[x] Döpt en insekt jag hittat  ,( Fråga inte vrf)
[X] Rullat ner från en pulkabacke

totalt: 8


dina poäng: 26 om jag kan räkna xD

0 - 16 - du är tönt!
16 - 22 - du är normal!
22 - 34 - du är populär!
34 -38 - du är en idol för många


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0